_ _

02 ianuarie 2012

Ianuarie,05,2012,TALISMANUL pentru Bani si Prosperitate,va fi DISTRUS !!

Ma simt ca un Harry Potter,ce trebuie sa salveze ceva,chiar si un talisman,ce se pare,a fost special fabricat pentru mine.Daca acesta-mi este  harazit de catre DESTIN,de ce trebuie sa platesc,cu bani,cand de ei am nevoie mai intai,sa platesc talismanul.Daca eu sunt unul dintre "alesi",de ce pur si simplu,nu pot plati,dupa ce voi avea din ce.E o escrocherie,sau ne gasim intr-un episod al vietii,in care actorii suntem alesi,dupa cat de naivi suntem ?Cine stie?Iata,un alt episod,se pare final...fara happy end.

Anne de Bretagne

Lipsa unui raspuns din partea dumneavoastra
ma ingrijoreaza enorm, domnule Costica

Mi-e teama ca veti rata aceasta sansa unica de a incepe o noua viata plina de tot ce v-a lipsit atat timp.

Eram sigura ca imi veti accepta ajutorul caci deja incepusem sa lucrez pentru dumneavoastra, domnule Costica.

Nu mi-as dori sa va aman fericirea nici macar o zi, de aceea am realizat pentru dumneavoastra un lucru foarte important si particular.

Am pregatit Talismanul dumneavoastra pentru Bani si Prosperitate care va va permite sa atrageti bani in flux continuu in viata dumneavoastra.
Este unic caci l-am fabricat si magnetizat special pentru dumneavoastra, domnule Costica.

Nu va functiona pentru nimeni altcineva. Daca nu imi veti raspunde inainte de 5 ianuarie, la miezul noptii, voi fi obligata sa fac ceva teribil si definitiv: va trebui sa distrug pentru totdeauna talismanul dumneavoastra de bani si prosperitate.

Odata distrus acest talisman, imi va fi imposibil sa fac unul nou. Chiar daca va veti razgandi, niciodata nu veti mai putea profita de Marea Sa Forta de Atractie a banilor!
Nu puteti sa va asumati un asemenea risc, domnule Costica, ar fi ingrozitor pentru dumneavoastra.
Atunci, actionati repede cat inca mai este timp.

Important: tratati cu seriozitate acest mesaj, domnule Costica. Nu va mai raman decat 3 zile pentru a termina definitiv cu lipsa banilor si a cunoaste, in sfarsit, o viata confortabila, fara griji.
Luati decizia buna si cititi imediat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape